Monday, November 7, 2011

awek kau gelabah :D

assalammualaikum~

today , aku nak cerita psal bff aku punya awek . adoii , boleh dikatakan menggelabah babi jugak lah . sorry , aku tak batak lgsung dgn bf kau tuhh . before kau couple dgn dia , mmg aku rapat dgn dia . kau yg tak tahu , so better aku bgtahu kau . kesian jugak dgn kau sbb bf kau tak bgtahu kau kan ? yess , aku tahu yg kau bole take care pasal dia . tp before 'KORANG COUPLE' , aku yg take care pasal dia . kalo kau tak nak aku take care pasal dia lg , okay aku tak kisah . but try ckp elok-2 lah sial ! fikir budak-2 aku tak kenal kau ? dorang sume kenal kau lah . kau nak die , hambek lah ! pasal ubat yg buat kau marah ? dia sendiri tahu aku sakit ape dan dia yg selalu nasihat aku utk mkn ubat dan dia yg suruh bgtahu dia kalo jadi ape-2 dkt aku tp sume tuh kau yg tak tahu dan skrg yg kau tahu just nak marah je . setitik kasih sayang dia pun aku tak pernah mintak utk dia bg dkt aku tp dia yg nak bg sgt . so , aku terima lah . kau yg nak over lebih nie pahal lak derr ? kalo aku tak kawan dgn dia dah , maknanya kau yg hancurkan persahabatan ktorg . igt tuh ! sampai bila-2 aku tak kan maafkan kau ! sekali geng aku boikot kau baru tahu , HAHA :D ! bye salam~