Tuesday, November 15, 2011

Faizal :)


assalammualaikum~

nyh msj aku hantar dkt FB peyjal .
Mmg aku menangis bile bace semua status dia . Mmg aku menyesal sbb pena ade hubungan dgn dia , aku menyesal sbb kenal dia , aku menyesal sbb baik dgn dia , aku menyesal sbb dgr ckp dia , aku menyesal dgn ape yg aku pena ckp dgn dia , aku menyesal sbb terima kasih syg dri dia , aku menyesal sbb bg semua kasih syg aku dkt dia , aku menyesal dgn segala-galanya . Alangkah bahagianye kalo aku tak pena ade hubungan dgn dia selain kawan . :'( aku tak kuat utk terima sume penghinaan dari dia dgn kwn-2 dia . Aku bodoh sbb terlalu menyayangi dia . Aku perlukan seseorang utk luahkan perasaan aku , dan engkau laa org nye even kite tak pena rapat . Dlm hati aku , tak pena terdetik pun rase bnci dkt dia even ktorg dah break . Ktorg janji utk brkawan tp ade mulut yg ckp dkt dia yg aku mengata dia mcm-2 . Aku dah penat utk hadapi sume dugaan nyh . Aku perlukan seseorang utk melupakan segala-galanya ttg dia . Kenangan ktorg pun aku nak lupakan . I need someone :(
segala-galanya tentang Ahmad ! Ahmad , kenapa bile aku nak minta maaf dkt kau , aku mesti terbaca status tu ? Kenapa ? -.-