Saturday, November 5, 2011

Salam , lame tak update blog . Rindu ! HAHA :D . Okayy , kali ny aku nak cerita sikit psal My New BFF ♥ . Name dy Raziqin but aku pggil dia Iqin je . Tetiba call aku ckp 'Sayang Kau' , aku pelik sbb dia dah ade awek . Aneh-2 jea . Tak pena lg aku angkat call dgn muka blur , ny first time aku buat muke blurr mase mamat ny call . Sepanjang ckp dgn aku , sepanjang tuh lah aku buat muke blur tahu . Aku suruh dia jujur ape yg dia nak ckp sebenarnya , rupanya dia dah letak aku dlm kotak hati dia . #skema gila ayt aku :p . Dia letak aku dlm kotak hati dia sbagai First BFF perempuan , pergh terkejut bhaii . Bila aku ckp yg aku dah lame letak dia sbgai BFF lelaki aku , dia ckp lg 'Love You' so aku reply dgn 'Love You Too kawan' . Hadehh , ny first time aku blurr ckp telefon dgn kau Iqin . Btw , semua masalah aku even kecik aku slalu cerita dkt dia . Tp awek dia buat text copy :( so dkt sape je aku nak cerita ? Aku hanye perlukan dia utk cerita semua suka dan duka aku tp skrg ? Hmm , takpe ah . Aku tetap boleh call dia or sergah dia dkt rumah :) . Setiap kali aku suruh dia top upkan aku , msty dia ckp tak paya ganty . Segan doe bile mmb asyik belanja . Tp aku tetap degil jugak , aku top upkan dia balik . Kalo aku bagi duit , mmg dia tak nak amek lah so better aku topapkan :D . Dgn dia aku menangis , dgn dia aku ketawa , dgn dia aku lepak , kadang-2 dgn dia aku mkn . Even dia dah jadi BFF aku skrg , aku tetap tak lupakan Hani , Arynah , Anisah , Aisyah , Matole , Ayda , Azura , Syahriah , Syahhirah , Shuhadah dan semua yg rapat dgn aku . Aku syg korang semua kawan :) ♥