Sunday, December 18, 2011

my decision :(

noww , nie keputusan aku sndiri . aku malas nak admire sesape dahh sbb lgsung tak ade respons . aku just nak berdiam diri . keputusan utk out dari verand , akan dipertimbangkan . setiap kali aku bukak group , msti gmbr dia yg keluar . kenapa aku tak bolee nak lupakan dia mcm aku lupakan seseorang dulu ? seseorang yg dah hancurkan hidup aku , yg dah hancurkan hubungan aku ? dah lame aku cuba utk lupakan dia , tp kenapa tetap tak bole ? kenapa orang lain asyik mention jee name dia ? lagi-2 bila ade orang cakap yg tak dapat peluk , nak pijak pun bolee . time tu lg buat aku angin . okayy , sorry . aku dah tak mcm dulu , dulu aku tak cepat terasa . but now aku dah berubah ,aku cepat terasa + menangis . pleasee laa , ape dia akan fikir korang ckp mcm tuu ? korang ckp sajee jee , tapi korang tak tahu ape yg dia fikir . msti dia fikir buruk-2 pasal aku :( aku dah selalu kena mcm niee . mesti korang happy tgk aku mcm niee kan ? finee -,-