Monday, January 16, 2012

cerita sedihku :(

Assalammualaikum~



See , even sedih pun aku igt jugak nak bagi salam tahuu :) #tak tahu ikhlas atau tidak . Cerita dia begini , aku mmg dah lame gilaa admire peyjal tuu . *nie mamat tuu . Then smlm dia desak aku suruh aku bgtahu dia sape yg minat dia . Then aku ckp laa aku , malu gilaa time nak mengaku tuu tp alhamdulillah lg sbb dlm mesej aku mengaku . Then dia kate cenggini 'Oke, i just want u to know that, friends is better than everything.trust me' . Then aku reply 'i'll try not sad because of you. Btw aku tak bole nak pakse sesape utk terima aku including kau' . Hmm , mcm tuu laa ayat dia , menangis jugakk laa aku bace ayat dia tuu . Status FB aku semalam semua sbb dia korang tahu ? Aku mmg dah lame angau sgt dkt dia tp aku tak penah bgtahu dia . Tapi bile aku dah mengaku , mcm nie dia jawab . Tapi aku fikir , betul jugak ape dia cakap . Even ktorg tak serapat mane pun tp lebih baik ktorg berkawan baik :D dia tak nak aku sedih sbb dia , tp aku akan cuba . Buat mase nie , aku tak nak jumpa dia lagi . Aku nak teruskan dgn hidup aku , cari kehidupan baru tanpa fikir pasal aku minat dia dah . Tapi aku tak bolee :( kenapa aku sekarang cepat putus asa ? Mcm mane jadi sekalipun , aku tetap kena lupakan dia . Lupakan kenangan antara aku dgn dia smlm ! Now aku kena sayang dia sebagai kawan , tak lebih dari tuu . Dulu aku ckp dgn kawan-2 aku yg minat dia , aku ckp 'selagi aku tak dpt peyjal , korang takkan dapat' ! But now aku ckp , 'aku tak boleh nak paksa peyjal utk terima aku' . Itu yg aku ckp hanya utk menyedapkan hati aku :( aku stop cerita pasal peyjal dekat sini jee sbb aku dah tak nak igt lagi pasal dia , aku sedih ! Aku igt lg ayat Nadzmi , 'jgn bersedih hanya kerana lelaki' , aku akan igt sampai bila-2 ! Bye assalammualaikum~