Saturday, January 21, 2012

your fault --'

assalammualaikum :D

tgk title atas nie , nie aku bg utk mamat yg last aku post dulu . nak tahu kenapa aku ckp salah dia ? sbb dia yg buat aku angau dekat dia balik , sedangkan aku tengah cuba utk melupakan dia . dia yg ajak aku jumpa hari nie , so aku pergi laa . hmm , but aku kena terima dia sebagai kawan :) that's all . sekarang nie , aku betul-2 rindukan ammar dgn ahmad . aku tak tahu kenapa aku perlukan ahmad dlm hidup aku balik tapi aku malu pulakk nak terus terang dekat dia :') semalam dia nak ckp something but dia tak igt nak ckp ape dah . okayy , aku tunggu jee ape yg dia nak ckp even boleh buat aku sakit hati or what . mungkin aku cakap aku tak boleh nak teruskan hubungan aku dgn ahmad tp kenyataannya aku mmg yakin ianya boleh diteruskan lagi :) aku sendiri tak tahu kenapa perasaan tuu dtg semula dlm hidup aku . aku buntu , aku dapat rasakan yg aku perlukan dia lagi dlm hidup aku :'(